18 juni 2026

Inom kort öppnar #Nyfiket Bageri Göteborg med de allra godaste bakverken – Välkomna till Storgatan 20!

Är ni sugna på något gott till kaffet och bor i eller runt Vasastan? Då behöver ni inte vänta länge till. Den 25 juni slår #Wilundias nya hyresgäst #Nyfiket bageri Göteborg upp portarna. Hit kan man komma för en mysig stund med riktigt god fika, hämta med något riktigt gott hem till frukosten eller eftermiddagsfikan. Här hittar man nybakat bröd, färska bullar och gott kaffe eller te. Det finns gott om sittplatser både för stora och små, så gör ett besök, ni kommer inte att ångra er! Håll utkik i sociala medier för öppningserbjudanden. Vi hälsar Anca med personal varmt välkomna!
Wilundia har ny hyresgast Nyfiket Bageri scaled